יום שני, 8 ביוני 2015

קפה שחור חזק הורדת שירים ישירה


קפה שחור חזק שירים להורדה ישירה חינם קישור

קפה שחור חזק: הראפרים שלא מתביישים להיות מאושרים הורדת שירים אילק סהלו ואורי אלמו, חברי צמד להורדה ההיפ־הופ
 "קפה שחור חזק", גדלו בשכונה קשה בנתניה וכתב בעיקר לכרית. כעת, כשהקליפים שצילמו צוברים תאוצה ביוטיוב, הם מספרים הורדת שירים Google מדוע להורדה הראפ שלהם הוא לא ביטוי של מצוקה עמוס הראל בלי פחי אשפה ברקע!, מתרים צמד הורדת שירים הראפרים "קפה שחור חזק" בצלם, פבל וולב כשהם יוצאים אתו החוצה, לרחוב הורדת בחדרה

לצורך הצילומים לכתבה
רשת בתי שירים להורדה קפה שחור - זה טעם אקלקטי ופתרונות פנים. מאז הורדת שירים פתיחת בתי הקפה הראשון, מקומות שרשת לא מפסיקה להפתיע שילוב ייחודי של מרכיבים - הפנים של הסוואנה האפריקאית, של מטבח אירופאי ויפני.ובכל זאת, גולת שירים הכותרת הראשית של רשת זו טמונה בשילוב של מבחר מרשים של קפה ומשקאות המבוסס על אותו עם קינוחים מקוריים ובלתי נשכח. שים את הסיר על האש. יוצקים מיץ דובדבנים. אנו ממשיכים הורדת שירים לשפוך מים רותחים בkemiks זרם דק. מקציפים את השמנת עם מיקסר. מתחמם כוס מים רותחים. מוסיף את רוטב השוקולד. יוצקים מיץ דובדבנים וקפה. לערבב לראפרים, אילק סהלו ואורי אלמו, אין שום בעיה לאמץ פוזות בבוקר ומציע ארוחת בוקר עם מנות מורכבות ובחירה של בונוס קפה או דגנים מסורתיים, ביצים מקושקשות וחביתות. במהלך היום, לארוחות צהריים עסקיות

אווירה רכה ונעימה במסעדות של רשת חנויות Cofee השחור כחגיגות כיף משפחתיות ואינטימיות לחגיגה, ותפריט של ילדים תהיה הורדת שירים להרשים כל אנינה טעם קצת. היפ־הופ מוכרות כשוולברג מבקש מהם "תנו לי 'יו!'" (אצבעות מורמות, כמו באלף קליפים באם־טי־וי); גם ישיבה על הברזלים עוברת איך שהוא. אבל למשבצת של הקלישאה החברתית המוכרת - ראפ כביטוי של מצוקה והזנחה עירונית - הם מסרבים להיכנס.

הם אמנם גדלו בשכונה "לא קלה", כפי שהם להורדה מגדירים אותה, בנתניה ובטקסטים שלהם משובצות פה ושם אמירות חברתיות, אך לפני כמה שנים עברו משפחותיהם לחדרה לשכונה מבוססת יותר וסהלו ואלמו לא מוכנים לשחק תפקיד שבו כבר אינם חשים בנוח.

הפעם האחרונה שבה פגשתי את אילק סהלו היתה בנסיבות שונות בתכלית. לפני קצת יותר משנתיים ליוויתי פלוגת טירונים של חטיבת הנח"ל, ממחזור, לאורך מסלול ההכשרה שלה, לצורך כתיבת ספר על יחסי צה"ל והחברה הישראלית. סהלו היה שירים מפקד מחלקה 2 בפלוגה. מוסיקה לטינית (Latinoamericana App Música.) - שם הכללית של סגנונות וז'אנרים של אמריקה הלטינית מוזיקליים, כמו גם את המוזיקה של הורדת מהגרים ממדינות אלה, בצורה מרוכזת המתגוררת בשטחן של מדינות אחרות ויוצרת קהילה לטינית גדולה (למשל בארה"ב). בפיהם לעתים קרובות השתמש בשם מקוצר של "מוסיקה לטינית" (ספרדית. Música לטינה).

מוסיקה לטינית, שתפקידם בחיי היום יום באמריקה הלטינית הוא גבוה מאוד, היא היתוך של תרבויות מוסיקליות רבות, אבל הבסיס שלה מורכב משלושה רכיבים: ספרדית (או פורטוגזית), תרבות המוזיקלית אפריקאית והודית. ככלל, שירים באמריקה הורדת שירים לטיניים שבוצעו בספרדית או פורטוגזית, לפחות - בצרפתית. אמנים לטיניים אמריקאים המתגוררים בארצות הברית, בדרך כלל דו-לשוניים ומשמשים לעתים קרובות טקסטים באנגלית.

בהחלט מוסיקה ספרדית ופורטוגזית לא שייכת להוויה הלטינית אמריקנית, לעומת זאת, היא קשורה קשר הדוק להרבה האחרון של קישורים; וההשפעה של מוסיקה ספרדית ופורטוגזית ההדדית באמריקה לטינית.

למרות שהמוזיקה הלטינית היא מאוד הטרוגנית ובכל מדינה באמריקה לטינית יש מאפיינים משלה, סגנונית זה יכול להיות מחולק לכמה סגנונות אזוריים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה