יום שני, 25 במאי 2015

הראל סקעת שירים להורדה ישירה




הראל סקעת מוסיקה שירים להורדה ישירה חינם קישור


הראל סקעת , בום מילים מוסיקה אינטליגנטית להמונים. מוזיקאים שביצעו ביסודיות, שהאמינו במרכז ייצור הכשרון הוא פרויקט הראל סקעת הורדת שירים ישירה מבטיח שאין לו מה לעשות עם אמנים "עונתיים". אכפת, רגשות, תחושות - הרכיבים של יצירתיות
הקבוצה מורכבת משני מוזיקאים צעירים ושאפתנים שכבר כמה הראל סקעת שירים להורדה ישירה היה התככים העיקריים של הקבוצה. ניר פייבל, מורן דוד לחן: מורן דוד עיבוד והפקה מוסיקלית: עידו אוחיו סינגלים חדשים, שירים חדשים


אין בומים על קוליים בשירים של הראל סקעת, אבל הלב פועם בחוזקה. הוא מייצר בום-בום-בום תחושתי לכל אוהבי קולו הענוג סולנים של הראל סקעת הורדת שירים ישירה הפרויקט מאז ילדות היו מתלהבים מוסיקה, עכשיו, בלי הגזמה, המוזיקה - את חייהם. שנערך בחיים של אנשים, מוזיקאים לא רואים שום מכשולים להשגת מטרות אלה. וכוונה להביא העולם של חומר איכותי חדש מוסיקה, אשר שונה באופן משמעותי מרוב עמיתיו לעבוד על רצפת החנות - משימה שנושאה את הכח של שלושת עמודי תווך של הנבחרת: מרכז הפקה, אמנים וכותבים מיושמים כריזמטיים ואדם בטוח עם אנרגיה רוחנית חזקה . דעותיהם אינן מוגבלות לתבניות מוסיקליות שמוכתבות על ידי העסקים השעשועים המודרניים. והמתכוון. המילה "בום" נבחרה להוביל שיר על מצבי רוח ותסכול. לא בחירה מרטיטה, לא הולמת תרתי משמע. לא כל החיים זה "בומים". סערות טייפון. אבל "בום" הולך עכשיו טוב.
מה שרצה, מה שיצא, הורדת שירים הזריחה שתבוא אחרי החשכה, מה שרואים משם, מה שמרגישים מפה. מה שיש, מה שמפחיד, מה שירגיע. ספת הפסיכולוג השגרתית.
אבל מה שעושה הרגש: תן לו לרוץ לפני השיר. סקעת הוא הנעים- דואב-נוגה הזה שישכנע, שמיתר ליבו משדר אמת למוצא פיו. סקעת הוא זמר הרגש הכי מוצלח של המיינסטרים-פופ הראל סקעת שירים להורדה ישירה המקומי בשנים האחרונות, יודע ללחוץ על הדוושה בתזמון הנכון, לטפס בקולו בטון מתכוון, להעניק למנגינה את מלוא עוצמת הרגש. זה ה"בום" שמגיע מהשיר הזה.

מדברים איך אומר זאת בלי לומר זאת בום,אין מכה רכה הראל סקעת שירים להורדה ישירה מעצורים לפני זמן לא רב, הלהקה חתמה עם השותפים, שהם עכשיו הנציגים הרשמיים של צוות על שטחה של רוסיה. נכון לעכשיו צוות עובד באופן פעיל על מוצר מוסיקלי חדש: נולד ונרשם שירים, הביא לרעיונות הנוכחיים שלמות. הקבוצה כבר יש תכנית קונצרט מלאה וחומר לאלבום הבכורה שלהם. שני השירים הראל סקעת שירים להורדה ישירה הראשונים של הקבוצה מסובבים באופן פעיל בתחנות רדיו רבות וגרסאות וידאו של השירים לא הולכים לנוף של ערוצי הטלוויזיה המוזיקה השתחררו מהרגליים בום, דרך ארוכה
וגם אם דומע אשמר אומר בחיוך שאני בלב שלם יודע כמה שרציתי המציאות רצתה לי הפוך איך עכשיו מוצאים את התשובה
אני הולך נפקחות לי העיניים בום רואה בחשיכה אני הולך יודע שלאט אחרי הבום תאיר לי הזריחה
מספרים שמעכשיו בחיי אין שום סיבה לדאגה הם לא אומרים שיהיה כל כך קשה לקום בסוף ההצגה
וגם אם דומע אשמר אומר בחיוך שאני בלב שלם יודע כמה שרציתי שירים להורדה ישירה המציאות רצתה לי הפוך ואיך עכשיו מוצאים את התשובה
אני הולך נפקחות לי העיניים בום  רואה בחשיכה אני הולך יודע שלאט אחרי הבום
תאיר לי הזריחה
לא מדברים מפחד שרק יבוא הבום מהמבוכה בסבלנות מחכה שרק יבוא הכלום ייתן לי מנוחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה