יום חמישי, 14 ביוני 2018

אלטון גון מוציא אלבום חדש שירים להורדה



הזמר אלטון גון שירים להורדה כותב הבריטי הענק אלטון ג'ון חוזר עם אלבום אולפן חדש בשם 'Wonderful Crazy Night' (גם במהדורת דלוקס וויניל).
האלבום בקריירה הורדת שירים הבאה, כשנתיים וחצי אחרי אלבומו הקודם 'The Diving Board', וחצי שנים לאחר קודמו הורדת שירים לאנדרואיד, לאייפון, לאייפד,מחשב, טלפון נייד, טאבלט, נגן ולהאזין למוזיקה
כמו באלבום ההוא (וגם 
'The Union' המשותף לו וזמר/ כותב האגדי לאון ראסל), זהו שיתוף פעולה עם מפיק העל T Bone Burnett, מי שאחראי להפקת אלבומים של אמנים כמו רוברט פלאנט, אלביס קוסטלו, רוי אורביסון וטוני בנט ופסקולים כמו 'O Brother, Where Art Thou' ו-'True Detective'. "האלבום פשוט יפה, זה אלבום רוק'נ'רול קצבי, ממש פסטיבל", אמר בארנט על האלבום כשהם סיימו להקליט אותו באוגוסט בלוס אנג'לס

כמו תמיד, אלטון כתב שירי האלבום עם שותפו הקבוע ברני טאופין, וכאן תוכלו לשמוע את הסינגל הראשון הכייפי 'Looking Up'.

הורדת כל השירים של אלבום שירים להורדה הלהיט הכי חדש הורדת שירים שהזמר אייל גולן הוציא, שירים הורדה אין ספק שהוא הצליח מאוד עם האלבום הזה ובחירת השירים נבחרו בקפידה רבה ורואים את זה. לא סתם מלא אנשים מחפשים הורדות שירים מיוטיוב הם מחפשים כי הם רוצים להוריד את השירים של האלבום הזה ישירות למחשב שלהם.

אלטון ג'ון מכר בקריירה שלו, שהתחילה כבר בסוף שנות ה-60, יותר מ-250 מיליון אלבומים, מה שהופך אותו לאחד האמנים המצליחים בהיסטוריה. 
הסינגל שלו 'Candle in the Wind' מ-1973 (ושוב ב-1997 לזכר דיאנה), מכר יותר מ-33 מיליון עותקים והוא הסינגל הנמכר בכל הזמנים בבריטניה. בסה"כ, היו לו 57 להיטים שהגיעו אל 40 הראשונים בארה"ב (שני רק לאלביס)  ו-7 אלבומים שהגיעו אל המקום הראשון ברצף. רשימת הפרסים האינסופית שלו כוללת 6 גראמיז, 4 בריטס, גלובוס הזהב, טוני ואוסקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה