יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

מושיק עפיה שירים להורדה ישירה




מושיק עפיה מוסיקה שירים להורדה ישירה חינם קישור

השקט התעשייתי של מושיק עפיה בתקופה Google האחרונה אינו מקרי. הוא מסגיר זמנים לא פשוטים שעוברים על הורדת שירים הזמר. לאחרונה הוציא עפיה את הסינגל "עושה עניין" שאמור לעזור לו לצאת מקשיים כלכליים – קשיים שהובילו לכך שעפיה נאלץ למצוא דרך הורדת שירים אלטרנטיבית להפיק את אלבומו החדש. שירים להורדה מי שנחלץ לעזרתו הם כמה דמויות
הזמר הים תיכוני האהוב מושיק עפיה משחרר סינגל נוסף העונה לשם "זר" מתוך אלבומו החדש עליו הוא עובד בימים אלה


"עם שק לקחים על גב, שואל איפה את עכשיו, הולך בין שבילי הבדידות, אל חיי הריקים בלעדייך...". מושיק עפיה נפרד לאחרונה מאשתו בשנתיים האחרונות נטלי יעקובוב ועכשיו הוא מחליט להוציא את רגשותיו החוצה בבלדה חדשה ומרגשת.

על הטקסט אמון יוסי גיספן, על הלחן ניסים גיספן ועל ההפקה המוזיקלית יעקב למאי. מעל כל אלה בולט עפיה באחד השירים היפים, הורדת שירים האמיצים והאמיתיים שידע הזמר הים תיכוני מזה זמן רב.

זהו הסינגל הרביעי שעפיה משחרר מתוך אלבום הסולו הורדת שירים החדש שלו עליו הוא עובד בימים אלה. קדמו לו "עושה עניין", "כמו סוד" ו-"בסוף הדרך" שבו שיתף פעולה עם תמר יהלומי.
בולטות בין אנשי התעשייה, כשבולטים ביניהם היוצר יוסי גיספן והמפיק המוזיקלי שי ראובני. השניים נרתמו לעזור לעפיה בהפקת השיר "עושה עניין", כשגיספן לא גבה כסף עבור הטקסט שכתב ואילו ראובני הסתפק בתשלומי עלות לנגנים ולהוצאות האולפן
זה חבר שצריך עזרה ואני עושה את זה באהבה ועם כל הלב", אומר גיספן לוואלה! תרבות. "דיברתי גם עם אנשי מקצוע הורדת שירים אחרים, שיבינו את המצב, ואני שמח לשמוע שכולם נרתמים. ההיענות היא גדולה מצד כולם. זה זמר גדול, עם יכולות משובחות, ואם אפשר לעזור – למה לא? זו הרי בסך הכל עזרה מקצועית, לכתוב שירים, לנגן. בשביל זה אנחנו כאן ביחד. תמיד מדברים על זה שבתעשייה כולם נגד כולם, והנה ההוכחה שזה ממש לא נכון. אנחנו עוזרים כמה שאפשר ויש כאן אחווה ואהבה. יש כל כך הרבה שעוזרים ושלא רוצים שהשם שלהם יתפרסם כי זאת לא המטרה. אם לא הייתם מגיעים לזה לבד, זה גם לא היה יוצא החוצה
גורם בהפקה מסר שעפיה עצמו אמור לקחת בקרוב חלק הורדת שירים בפרויקט מיוחד, שפרטיו עדיין לי נחשפו אך הוא לשפר את מצבו בשוק. "מושיק גבר, הוא לא יתבכיין ולא יוציא את הכביסה המלוכלכת מול כל העולם, אומר הגורם. "הוא תמיד ידע להתמודד, וגם כשכולם עשו הופעות ענק בקיסריה או בהיכל התרבות, הוא היחיד שידע לעצור ולא להשתולל. אם הוא היה הולך על מופע ענק, תאר לך באיזה מצב כלכלי הוא היה היום
ואולי זה ההפך? אולי מופע בקיסריה היה ממתג אותו יותר גבוה?
אני לא חושב. מושיק עפיה הוא בכל מקרה כוכב ומותג. אני אומר לך בפירוש שזמרים אחרים עשו הופעות הורדת שירים דומות וליקקו את הפצעים, עד היום הם מלקקים פצעים. יכול להיות שמושיק לא רצה לשחק את המשחק של הפוזה וזה פגע בו, אבל לא נראה לי. עובדה שהיו אחרים שהופיע בהיכל התרבות וזה לא עזר להם. מה שצריך באמת זה שירים, ועכשיו הוא עובד על חומרים חדשים. אם אחד מהם יתפוס ויהפוך ללהיט, זה ישנה את התמונה
את את תגובתו של עפיה לא ניתן היה להשיג. זה נכון, הוא עבר תקופה לא פשוט, אבל זה נגמר, זה מאחוריו, אמרה מורן יונה, אשת יחסי הציבור של עפיה. ממש בקרוב דברים הולכים להשתנות לטובה
מה לגבי העזרה הכספית שהוא קיבל
"כל מה שקיבל הוא כבר החזיר. זה לא שיש לו חובות לאנשים. אנחנו עכשיו עם הפנים קדימה, מושיק עפיה עובד קשה מאוד ואני בטוחה שבסופו של דבר הכל יסתדר ונקבל אותו עם כל הכוח".

סינגלים חדשים


מושיק עפיה - קח לך אישה
            
מושיק עפיה - האוסף
              
מושיק עפיה - מן השמיים
               
מושיק עפיה - אין הגיון באהבה

מושיק עפיה - מבט שנוגע
מושיק עפיה - בשבילי
              
מושיק עפיה - קרוב ללב
           
 הסר דאגה מליבך ישראל
 קרוב ללב
 לא אני הוא האיש
 ליטוף מסוכן
 מאמי
 עוד לילה
 עד שמצאתי אותך
 הולכת לך בשקט
 רגע אמיתי
 תנו לי כוח

 מושיק עפיה אדון עולם
 אהפוך עולם
 אהבה בצאט
 אני שלך
 בשבילי
 מה איתך
 מלאך שלי
 מזל שיש אותך
 שנינו לעולם
 שבוי בלב שלך
 שלך
 יש לך אותי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה