יום ראשון, 6 בינואר 2013

לירן דנינו שירים מוסיקה להורדה ישירה חינם


לירן דנינו מוזיקה להורדה קישור

אחרי שני להיטים מצליחים, לירן דנינו מוציא את "כל המילים", ואתם מוזמנים להאזין לו בבכורה. בראיון די נדיר הוא מספר על הסירוב להשתתף ב"לה לה לנד", הדמיון לנינט, החיבה לאייל גולן והתדמית המיוסרת: "אני רק עושה לוּק כזה כשאני שר"

לירן דנינו אולי סיים רק במקום הרביעי בעונה השביעית של "כוכב נולד", אבל אחרי ההצלחה האדירה של "עדיין ריק" ו"ללכת" - שני הסינגלים הראשונים שהוציא מתוך אלבום הבכורה העתידי, הוא הוכיח, שלא תמיד המיקום הוא גם הערובה להצלחה. יחד עם רוני דלומי, עומר אדם ואפילו מיי פיינגולד ואיה זהבי פייגלין, דנינו והחברים הוכיחו כי מדובר היה באחת העונות הטובות בתולדות התוכנית לפורטל שלנו המון שירים להורדה

פלטפורמה זו מאפשרת לכל אחד להעלות מוזיקה שהוא יצר ובכן, הורדה שירים לאייפון בשבילכם הם סתם שירים, אמנם האתר שלנו מאפשר לכם להפוך אותם לשירים להורדה , מה שמאפשר הורדת שירים בקלות וביעילות ! קיימים כמעט כל סוגי השירים ! טוב, אני בטוח שגם אתם חיפשתם מתישהוא כזה אתר,בקיצור התחלתי לחפש בכל רחבי הרשת לא היה אכפת לי בכלל אם האתר יהיה אתר ישראלי בעברית או אתר מחו"ל באנגלית העיקר שיהיו בו כל השירים להורדה
ושתיהיו בו האפשרויות שחיפשתי,מצאתי מספר אתרים אבל לכולם היו בעיות כל אחד בעיה משלו,חלקם היו איטיים,חלקם היו עם קבצים פגומים,וחלקם דרשו אימותים וקודים שממש הקשו על ההורדה,ולא היה ניתן להוריד מאף אחד מהאתרים בצורה נוחה ורציפה אפילו לא כמעט אלא כולם ! כל שיר חדש כולם אוהבים להאזין למוסיקה שטובה בעיניהם, אבל הקטע שצריך חיבור אפליקציה להורדת שירים לאנדרואיד אינטרנט בשל הצורך של אנשים לשמיעת מוזיקה התפתח ואמנים רבים החליטו שירים להורדה לעבוד עם גם כן בשל שירים להורדה התפתחותו המהירה. הגולשים כיום זוכים לנגישות ונוחיות של שמיעת שירים, צפייה בסרטונים של להוריד שירים אמנים ללא תשלום כמו בעבר הורדה שירים
הבוקר (ב') הוציא דנינו את "כל המילים", שיר שממשיך באותו קו מוזיקלי וצפוי בוודאי לזכות גם הוא להצלחה גדולה בתחנות הרדיו השונות
מקרה מיוחד הוא זה של דנינו. למרות שרק לאחרונה התחיל את העשור השלישי בחייו, העובדה ששיריו הפכו ללהיטי ענק ועל אף החזות המצודדת, לא תמצאו אותו מספר על טראומות ילדות בעיתונים, מופיע במדורי הרכילות ונהנה מהפרסום. אולי זאת אסטרטגיה ניהולית, ייתכן ואולי בכלל מגבלות המוטלות עליו כחייל צה"ל. אבל דנינו מצליח לעורר סקרנות רבה בתעשיה בה אמנים ממהרים למכור את נפשם בשביל תאוות הפרסום
"אני לא מתערבב, לא הולך להשקות וכמעט שלא מתראיין", הוא מספר בשיחה די נדירה עם ynet. "היחצנים שלי מגוננים עליי כאילו אני הבייבי שלהם ואני מעריך אותם על זה. לשמחתי בינתיים האסטרטגיה שלהם מוכיחה את עצמה. הציעו לי להשתתף בעונה השנייה של 'חי בלה לה לנד' וסירבתי.
"אבא שלי נדלק ואמר לי ללכת, כי הם הציעו הרבה כסף, אבל אני לא רוצה עוד ריאליטי או טלנובלה. במקום בו אין לי שליטה על הדרך בה יראו אותי, אני לא אהיה. אני רוצה להתבסס קודם, להוכיח את עצמי כמוזיקאי. להיות מוערך בתחום שלי שירים להורדה


"לשמחתי, ההצלחה של השירים גרמה לאנשים לשכוח שיצאתי מ'כוכב נולד' ועכשיו כבר מתייחסים אליי לא כמו אחד מתוך קבוצה אלא כלירן, וזה הדבר שהכי רציתי להרגיש. אני מרגיש שטוב שלא זכיתי במקום הראשון, כי ממנו אפשר רק לרדת. זה חוק מרפי. או שאולי אני סתם מנחם את עצמי", הוא צוחק.

ציפית להצלחה האדירה של שני השירים הראשונים?

"האמת שרציתי להוציא יותר שירים, אבל לא יכולתי כי הבנתי שאם הם מצליחים ברדיו, אסור להוציא שיר נוסף מיד אלא לתת לזה שלפניו לעבוד. זה מעצבן כי אני מת שכולם כבר ישמעו את החומרים הנוספים מהאלבום שלי, שכבר כמעט גמור. אני רוצה שהשירים יצליחו כי אני עושה מוזיקה בשביל כולם. זה עושה לי טוב שהם מצליחים, יותר מכל דבר אחר. המוזיקה היא סיפוק לפנים בשבילי. זה אושר".

המזרחי החדש

דנינו אולי לא התכוונן לזה, אבל בפועל הוא מצליח לחבר בין רוק ישראלי למוטיבים מזרחיים מובהקים, שגרמו ליוצרים רבים בתעשיה המזרחית לסמן אותו כיוצר איכותי, תגלית שיש לתת עליה את הדעת: בזכות הסלסולים ב"ללכת", המילים העצובות שזמרים כמו עופר לוי היו עושים מהן שירי בכי של ממש, וגם התדמית המיוסרת.


לירן דנינו ב"כוכב נולד". "הייתי מאוד בוסר"

דנינו מגלה כי הוא אכן עושה שימוש במקורות מהבית. "ב'ללכת' הלכתי על הארד-קור. נכנסתי לנישה שמצליחה עכשיו. הכנסתי סלסולים. אבל הוא לא שיר מזרחי במהות שלו. שני השירים הראשונים לא מזרחיים אסלים, אבל גדלתי על המוזיקה של אייל גולן ואבא שלי בעצמו היה מוזיקאי בז'אנר, וכנראה זה נכנס לי בתת מודע".

לא הכי דומה ל"Creep" של רדיוהד מהאודישן שלך ב"כוכב נולד".

"כשגדלתי נחשפתי למוזיקה מחו"ל כמו גאנז אנד רוזס, מיוז וכל הבריט-פופ של התקופה ההיא. נפתחתי לעוד סגנונות, ונראה לי שזה גם מה שקרה לנינט.



נפתחנו למוזיקת עולם וזה נכנס. היא הרבה יותר איכותית ממה שהיתה פעם ורואים את זה. אני כמוה. 'כל המילים' למשל ממשיך את הקו של שני השירים הראשונים, אבל באלבום יש לי עוד סגנונות כמו רוק כבד".

כשמדברים איתך מגלים בחור צעיר, מלא אנרגיות, אבל התדמית והשירים שלך, הם של בחור מיוסר.

אני לא מיוסר, אני רק עושה לוק של כזה כשאני שר. אני אדם מאוד שמח וממש לא רואה את עצמי כמלנכולי. כנראה שהקול, השיער והלחישות משדרים את זה, אבל זה לא נכון. העבודה באולפן הכניסה אותי היום למודעות עצמית, כי בתוכנית הייתי מאוד בוסר, והיום אני הרבה יותר משופשף ומנוסה. עושה לי טוב שמכירים אותי. הלוואי וזה רק ימשיך כי אי אפשר להבין את האושר שיש בלשמוע אחרים נהנים מהשירים שלך. זה דבר מדהים. שרק ימשיך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה